16.6.11

... thumbs up to husband n myselF ...

hye peep!!!
sihat ke u all tetibe hari ni aku rajin sgt2 nk update ini belog
sebab ape ntah 
owhhh schedule husbnd n his group sgt bZ menyebabkan waktu aku terbatas untuk berhoye2 dgnnye...
dgn shooT pre wedding,shoOt wedding,balik umah mak mertua pun da lame x balik,aku nye dengan nak ke kursus tp x kurus2 poWn!!!

sgt Bz sehingga penat aje memanjang!!x sempat nak berFb sgt...x sempat nak berbelog..bercontct2 dgn kawan2 lain....
tOlong jgn salah faham okeyy
wakakka lagi satu aku baru dapat panggilan untuk oUtstatiOn ke teLuk inTan u oLs!!!!!muahahahhahah poGram nye sab3 then kene traveling daY esOk lor!!!!kekekekkekekek

okey la...nnt aku hupdaTe lagi yer 
nk buat borang keluar daerah untuk esoK!!!!!!!

bye peeps!!!!!!

No comments:

Post a Comment

 

Mak Garang ©2016 All Right Reserved. Powered by Blogger