4.4.16

Yusry & Lisa - Kekasih Abadi (Lirik)

23.2.16

Idris Saad Photography

Rahsia Perut Kempis Dalam Masa Seminggu!!!!!


Dengar tajuk macam menarik..Tapi menarik tak hasil dan rasanya?hahha kene lah try kan!Sekarang tengah viral resipi untuk hilangkan perut buncit dan kurangkan selera makan.

Kalau bab perut buncit,kaum wanita lagi2 mak2 yang baru je lepas beranak memang jadi igauan ngeri sampai bawa ke mimpi.Mungkin pasangan anda tak kisah,tapi anda kisah,tak pun anda tak kisah tapi pasangan anda kisah..

Yes....sekarang ni memang terbukti sendiri oleh beberapa rakan MG yang petua ini sangat berhasil.Badan jadi ringan,terasa ada rama2 berterbangan di perut..ahahhaks



Apa yang anda perlukan adalah

- 1/2 biji lemon sukehati nak buang kulit atau tak tapi basuh bersih2 dulu
- 4 ulas bawang putih buang kulit tau
- 2 biji kurma nak buang ke tak biji tu terpulang
- Air masak 1 cawan


Blend kan sahaja semua tu...sampai hancur dan sebati.Seterusnya tapis okeh!!!


Taraaa siap dah!!!okeh air tu minum la...MG buat setiap pagi je...Dan serdak2 tu jangan buang tau boleh tepek kat muka jadikan scrub!jimat...tak payah beli2 dah lepas ni..ahahhaha


INFO :
1.Bawang putih meransang penghasilan leptin ( hormon kurangkan selera makan) - tapi disebabkan MG ni breastfeed anak,jadi macam tak berhasil hormon tu sebab hormon estrogen lagi gagah perkasa
2.Kurma memberikan rasa manis
3.Lemon memang banyak khasiatnya terutama untuk kurangkan kolestrol

Cuba lah seminggu,sapa yang banyak lemak mesti buang angin saje...:)

Cuba okehh!!!

19.2.16

Felda Residence Trolak - Diskaun 50%!!!!!


Diskaun 50%!!Dari tarikh 24 Februari 2016 hingga 29 Februari 2016.Harga Tiket Masuk hanya RM7 (Maksima 5 tiket sahaja)Tunjukkan kad pengenalan untuk bukti alamat kediaman.


haaaaaa haiii semua...ni ade berita baik buat warga Felda Gunung Besout,Trolak Utara,Trolak Selatan,Trolak Timur!!!!Felda Residence Hot Spring menawarkan tiket masuk RM7!!!Diskaun 50% kepada pemegang kad pengenalan beralamat seperti di atas!!

hah ape lagi jom bawa anak2,adik,kakak dan seisi keluarga ke sana!!!

Satu kad pengenalan warga trolak atau besout boleh bawa lagi 4 rakan atau ahli keluarga yang lain dengan bayaran Rm7.00 seorang!










hahahha best tak korang???sebarang pertanyaan boleh hubungi talian +605-4388801 / +6054388803 atau  +6054388805

 

Mak Garang ©2016 All Right Reserved. Powered by Blogger